weyh. aku da selamat dinikah kah dengan kaw. erkk. HARAP MAAF! :'(. mana ada bongok. aku baru je putuz dengan ENCIK AZIQ. aku yang mintak. aku bukan jahat r nak mainkan perasaan orang. dah aku tak sayang tak kan lah still na bersayang-2 dengan dia. lagipun aku rasa kapel uh mengongkong hidup aku. aku tak boleh na buat apa yang aku suka. tiap masa kene pikir perasaan dia. agak menyusahkan kepala aku lah. tapi dia tak pernah pun susahkan hidup aku. siyez! aku taw dia boleh caik yang lebih baik dari aku. aku tak perfect lah. aku tahu tu. semua cerita manis yang dia post aku rasa dia just nak orang pandang awek dia comel. kan ka? sebab aku tahu aku buruk! hahahaahah.okayy aku malas da nak cerita pasal dia sebab kalau aku cerita pon memang berjaggut kambing pun tak akan habis kan? hahah. nampak tak lelaki kacak yang sengaja aku pampangkan muka dia? nama dia AKID AKRAM. brjawatan PRS di sekolah. wowowo. PRS uh menatang apekah? apa lagi kalau bukan perosak rakan sebaya. memang betol kod =.='. diam-2 tayah report kat dia k? hello aku tak takot la weyh. lutot ta goyang dho. meh-2. hahha. akid sengal . padahal aku yang sengal. dia ni memang POYO terlampau-2. gila aku menyampah dho. tapi-2 korang ingat tak? aku pernah post pasal dia kat entry-2 sebelum ni? dia kawan yang memahami. memahami lah sangat. tapi apa pun dia lah yang selalu cakap kat aku. terima je kekurangan diri sebab tu bukan penghalang untuk aku bejaya :) . thanx akid. dia ni sangat minat pada movie. aku taw kid ayat bm aku hancos tapi percayalah aku cuma nak kejujuran je time taip menatang ni. huhu. aku taw kaw mesty tengah baca dengan sebuah senyuman kambing paling menawan paling kambing pernah tengok. hahaha. okay merepek. nak citew kat anda semua ni. segala peribadi aku taw. haritu aku ternampak bantal busuk dia dho. hahha kantoi. kaler pink siyod. menyampah mak. mak pon suka hitam aw. black metal lah katakan. meh ramai-2 tangan kedada mata ke atas. aku saja nak cerita gempak . hahaha. aku penipu paling berjaya di abad ini. hhahaha. akid jagan kaw hulur sebuah senyuman singa kid. aku takut kaw menyinga. memang kaki dapat dia. XD. saat aku sedang enak dibuat mimpi kompem-2 aku akan terdengar kentod-2 akid bergema diruang malam. hahah. maklom aku nak biar je dia bangga sebab asik memuji belebih-2 han.. berbalik semula pada tujuan aku mengepost cerita pasal dia sebenarnya nak pekenalkan blog dia. dia ni newbie la kat dunia blog :). so aku paksa kaw orang tok jenguk blog dia 5 saat jadilah. sebab aku taw kalau da jengok kompem kaw akan tidow situ teros. hahhaah. korang yang berminat tok tengok latest movie kan sila-2 lah panjangkan kaki pijak blog dia. okayy? kat situ kaw akan taw lah. aku pon tataw nak cerita apa pasal blog dia. hahahha. jangan lupa kaw pon mesti promote gak dekat ahli keluarga sanak saudar ajak raya ramai-2 kat blog dia. hahah t dia kasi la kaw makan biskut kering yang beli kat pasar tu untuk jamuan makan dan hadiah sebagai peringati kebaikkan korang sebabb sudi melawat blog dia :). tu je aku nak merepek. bye . aku sayang korang. NI HO LINK DIA. tekan sampai lebam taw :) .


Post a Comment

0 Comments