to her :)

okay all. harini memang penat ngalahkan PM yang ke hulur hilir g jumpa rakyat. wakakaka. bajek je aku ni kan. ade aku kesah? (ayat ACAP). mula-2 nak cerita pasal sorang mamat ni even lah dia dah marah kitew sebab kietw malukan dia post citew buruk-2 pasal dia. kietw nak mintak maaf kat dia. kitew taw dia akan baca entry kitew ni. kompem. sebab kalau tak manalah dia nak taw yang kitew ada kutuk mengata dia kan kan? k da mintak maaf. na maaf kan ke tak tu hak dia lah. agpon memang semuanya salah kitew pon kan. sebab aibkan dia. actually tadew r aibkan pon .

mmber alip excident patah kali empat.. bawak awek die.. sbb kene samun... moto kris india nk samun die.. die bwk lc.... so bayangkan lc die standart x buat ape2 pon untuk laju... so mmg slow la.... skali kene samun sbb x smpat lari.... awek patah kaki die pon patah kaki.. so nk bgi tau lagi SEGELINTIR manusia y buat moto laju2 bukan nk berlumbe haram.... kwn alip kt fb skang ade 222 org... sorang pon x doakan alip excident mati kene leyek.. trime kasih la atas doa mieza tu... alip minxak maap kalo kuar ajar ke ape ke... kite mnusia.. sume org buat silap.. cume org leh maapkan atau x jer... alip pk org lain.. sbb kalo alip buat salah alip berdoa je kt allah... moge2 allah trime... teruskan la sikap tu ye kwn.. alip nk keje... doa la alip kene leyek tu 40 kali.. insyaALLAH.. termakbul....... trime kasih lagi skali... jge dri... salam....




ni sedutan dari PM dia yang dapat kitew kongsi. nak cakap sikit. awak-2 kitew bukan jahat sangat pon nak doakan awak sampai macam tu sekali. bak kata awak lah kan. manusia tu sentiasa dikelilingi dengan syaitan yang selalu berniat nak membinasakan kitew. so, macammana awak publish status yang menyakitkan hati saya sampai saya rasa 'KAWAN' uh apa maknanya pada awak? lepastu awak kata awak tengah marah masa tu.




memang selayaknya kalau awak nak marah saya sebab saya jahat kan kan? jadi samalah macam saya. saya doakan awak macam tu sebab syaitan tengah hasut saya. saya cuma mampu mintak maaf je. :) . okayy? maafkan tak? maafkan lah. saya taku nanti saya mati dalam keadaan hutang saya masih tertunggak :'( 




okay sayang-2 lupakan cerita pada kematian sebab yang pergi tetap akan pergi dan tak akan kembali :)  .
harini kitew sempat siapkan 2  2 keping doodle yang ta comel dan yang paling penting siyez happy sebab dapat siapkan header untuk adik apple :) . 


ingat kan dia ta nak n ta suke p bila dia kata lawa siyod tu yang OMG! haaa, suka sangat kod. happy tak trhingga macam makan KFC menjilat ibu jari kaki. oshhh. bukan kietw tapi tu orang tu. kitew ta kuasa nak jilat jari kaki kitew. ta segan ke? orang tengok? hahaha. ni kietw persembahkan lah header adik apple dengan 2 keping doodle yang cincai boncai kitew buat :) . 




ni header adik apple. simple gila kod. segan je orang soh kitew uat comel-2 p ini je yang mampu :(. sory adik apple 


ni first cubaan. hudoh kan. sob-2. jangan ejek lah . orang baru nak belajar ! 


ni doodle. memang khas untuk cik mia. tapi kan. ada orang cakap putera katak mia ta comel. jahat kan? COMEL lah tu nak comel cam ne ag? gedik tpl la. hahhaah :D . 

apa-2 pun harini tengah nak mohon kemaafan dari encik alif sahabat baik kitew. sangat mengharapkan yang dia kan maafkan kitew. dan untuk cik mia dan cik apple. maaf itu je yang termampu :) . papai. gila sayang kat korang. 



Post a Comment

0 Comments