DOODLE free + geram !

comel tak? 

silah jeles ramai-2 sebab doddle ni memang sangat comel tanpa dapat disangkal lagi. hahaha. saje je nak buat korang jeles. tapi aku rasa ada je yang tak akan jeles sebab boleh buat doodle lagi comel kod~ . aku paham tu. hahaha. BTW nak berterima kasih pada HAFIZI AZIZ. seorang blogger yang hebat graphics sebab buat segmen doddle ni. aku tataw la nak eja doodle macam ni ataw doddle macam ni, janji korang paham sudah.

aku tak sangka sebab aku dipilih sebagai 50 orang blogger terpantas. *jap nak eksited lompat atas reban nenek belakang rumah. @%^&^* . okay. dah. fuh!! gila eksited kemain. first time kan. tu yang macam kera mendapat bunga. haha belajar simpulan bahasa sudah. layan jelah~ . actually baru tahun ni pon aku aktif bergiat dalam dunia blog. siyez. tahun-2 lepas ada lah jugak membina blogspot. tapi tak kekal lama sebab tak boleh bukak la apalah.

dan aku harap ni yang terakhir. aku sayang doh dekat blog aku yang ni. walaupun dia bukan yang pertama tapi aku harap sangat dia jadi yang terakhir. ahahaha. macam bercintan dengan dia pulak. 
-______-" . okay aku diam! tapi sejak bila aku bising? hahaha. aku taip je kod~ kan kan? okay sengal! dah. 

nak taw kenapa aku geram? sebab ada orang main tipu-2 dalam blog. damnn, nasib je jauh. kalau tak aku da sumbat dah mulot dia pakai cili besor. bia tambah besor menipunya. hahha. eiii! kenapa eh? selalu tinggalkan jejak dekat CBOX cakap da FOLLOw tapi sebenarnya tak FOLLOW pon? jap, ni aku taip bukan sebab aku batak nak dia suruh follow aku. tak pon. tapi jangan lah jadi PENIPU
-__________-" . macam bengong je. 

kalau tak nak follow orang lain tapi nak suruh orang lain follow engkaw. just cakap jelah. bukan susa. sakai gila doe. eiii. ha~~ tataw nak cakap ape dah ngan beliau. atau mungkin juga anda yang pernah berbuat demikian. sebab nak tingkatkan follower masing-2. menjatuhkan institusi belogsepot jew weyh. hahhaa. merepek suda. ermm, ok sampai sini jelah aku taip. haha. babai



Post a Comment

2 Comments

  1. dear, cm ne nk claim doodle ni dari apit?? Farisha pun tersenarai dlm 50 blogger die

    ReplyDelete
  2. canew. ? apit tak de jalan-2 kat belog awak ke? dia kasi kitew link gambar tuh. ce awak ceq COMMENT awak. ade kod awak terlepas pandang tu :p

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.