FRUST

apa kah entry kali ini? okay memula nak cakap semalam aku ponteng sekolah bajek-2 aku demam. tapi memang demam pon. cuma taknak lah dipandang lemah -__-" . aku kuat k? hahah. sampai sekolah bestie aku cakap non stop. apa yang jadi semalam. jap nak tarik napas sedalam 5 kaki ke aras laut. fuh!!

gila arh. lepas ni dak tak boleh nak duduk dalam kelas time break kali kedua. kena follow budak hostel balik block. makan? kelakar apa nak makan dengan dorang sekali. ustazah kata HARAM kod~ . sebab nak makan yang bukan hak kitew. erkk. apa-2 jelah. ni semua gara-2 HEM. sumpah aku benci HEM yang baru ni. gila kuasa. dulu waktu mula-2 jadual sekolah bertukar, budak sekolah kena ikod RULES kolej, diwajibkan balik pukul 5. hari JUMAAT balik sekola pukul 12 lebih macam biasa. pukul 2 sambung kelas. GILA APA??? nak kena duduk sekola untuk dua jam? gila r dia tu. tak kasi balik. aku taw lah dia uh HEM! bapak besar gila nak mati pangkat dia dalam negara ni kan -___-" . tapi agak-2 lah.

dah lah tadi ta sempat nak break gara-2 teacher BI cakap pasal masalah kelas. aku tak de lah nak salah kan dia. tapi aku sakit hati dengan HEM tu kod~. after break kelas dia. kitorang masok lambat. patut lah tak dengar suara dia mengajar. rupa-2 nya dia tunggu kitorang masok then soal macam-2. kata perangai kitorang ni macam #$^%^&. okay fine! aku ngan bestie aku jelah selalu buat DOSA dengan kaw. memang budak lain baik tahap malaikat kan? gila perfect je depan kaw. kan kan? lagi-2 yang ada pengaruh. hey, sumpah HAROK gilew lah kaw dengan kuasa.

tahun ni aku nak SPM kod. dengan HOMEWORK nye sehari berhelai-2 kertas. *untuk kebaikkan aku jugak*. lepastu nak tambah kan lagi dengan RULES kolej. kitorang amek SPM la derr, perlu ke aku ikod peraturan kolej. sumpah! aku tak pernah jumpa cikgu macam kaw. dan aku harap kaw cikgu terakhir yang gila aku benci. tak nak dho tambah dosa gara-2 sikap kaw. apa punya cikgu tah. belom jadi PM. kalau jadi PM memang aku rela mati je weyh dari ikod peraturan kaw. tus atu hal. satu hal lagi. aku bukak-2 dashbord. dan tiba-2 rasa macam nak keluar air mata.

semalam aku masuk satu contest. comel je aku taip kan kan. siap tag-2 nama orang. siap post link dekat box comment. lepas tu aku publish lah dua kali sebab komen yang aku tulis tak keluar apa-2. lepastu atas tu ada tulis apa tah. tapi yang penting dia cakap aku punya komen akan di approve oleh tuan punya blogger. k fine. harini aku tengok blogger ni buat entry senarai nama peserta. memang semalam aku orang pertama yang publish sebab tu teruja kan. tau-2 nama aku takde kat atas. tengok bawah-2. memang sangat comel weyh. nama aku tak de langsung.

apa kah semalam?? -___-" . series buang masa. aku tak tahu kenapa takde. aku check box komen dia. memang takde pon nama aku. tapi tak taw lah kalau dia padam sebab aku publish dua kali bukan dengan secara sengaja. just aku ta nampak dia tulis aku punya komen akan di approve. so? memang lah rasa nak nangis. dah la otak penuh dengan HOMEWORK. gila banyak. aku tataw camne nak study. SPM makin dekat. dan aku langsung tk bukak buku. sebab takde sape kat sisi aku yang mampu sedarkan aku.

:'( :'( :'( . aku perlukan SOMEONE yang mampu sedarkan aku untuk semua ni. SPM penting kod~. masa depan aku kod~ . dngan perangai cikgu macam ni. aku takod aku hanya mampu score FAIL untuk semua subjek. sebab aku dalam kelas ta reti FOKUS gara-2 asyik bercakap. macam-2 cerita yang nak dikongsi dengan kawan. nak bercerita dengan mak, memang tak akan di layan. pakwe pulak tak da. so sad lah cerita dia kan. kat rumah pulak boleh study, tapi aku tak tahu macam mana nak study.

aku harap sangat sapa-2 yang baca ni tolong lah *aku melutot dengan linangan air mata* . doa kan lah aku untuk cepat sedar dan menerima hidayanh ALLAH. aku perlukan tu jew. kadang-2 aku ATEIS yang berjalan di atas garisan ISLAM yang lurus. makna yang tersurat dan tersirat ni terlalu mendalam untuk korang paham maybe. siyez. tak tipu. bukan nak cerita pom pang. aku bukan nak malukan diri aku sendiri. tak. aku cuma nak sokongan dan galakkan. tu je. tapi tu lah hakikatnya. AKU. ~

doakan aku untuk mendapat hidayah ALLAH. tu je aku nak sekarang. terima kasih SAHABAT-2 aku yang baik hati. 

Post a Comment

0 Comments