kenduri kahwin

holla baby semua. tadi aku pergi kenduri kahwin makcik yang pernah ajar aku ngaji. aku tak percaya anak dia nak kahwin. hahahaa. seriusly, sekarang pon macam masih bermimpi. tadi terjumpa semua anak-2 dia. oh MG. anak dia yang nama nya afiq kod eh tah la ta ingat. hensem pulak. member dia pergi makan depan aku n BFF aku. pahtu anak-2 makcik tu semua borak-2 tanya khabar depan kitorang. ok 5 saat usha beliau. huhu.

tapi rasa bersalah la pulak. da pergi tapi ta salam langsung dengan tuan rumah. maafkan aku makcik !! :'( .. nanti kalau anak makcik yang lain kahwin saya muahh-2 makcik ye.

ni ho gambar aku yang sememang nya sentiasa HODOH dan buruk di pandangan anda semua. tapi aku nak gtaw aku peduli ape kaw nak kerek-2 pasal gambar aku. muka aku. tak de pulak aku mintak sedekah kaw suruh kutuk-2. hahaha.




okayy sangat kenyang :) . babai. nak pergi belajar tuto 

click here ! gushclouds :) . donate untuk aku <3



Post a Comment

2 Comments

  1. tak mintak nombor anak makcik tu ke? ki3 :P

    ReplyDelete
  2. haha masalahnya malu lah nak mintk. huhuu. sye pemalu, :D

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.