menggedik


from : budak tak sempurna 

saja aku membiarkan jari-2 menaip di atas papan keyboard walaupun peperiksaan pertengahan tahun belum habis. hahaha, aku mahu menggedik la. 5 saat pun jadi lah. walaupun aku tahu kalau da membebel cerita memang over dos lah kan. k fine. gedik. diam-2 rakyat jelata, beta nak bertitah. barang siapa gedik macam beta sila hulurkan tangan. meh kita men sep-2 tom-2. *apekejadah la pulak -..-'* . hahaha, biarkan saja.

tadi paper PROGRAMMING OF DEVELOPMENT. siyez gila aku dapat jawab dengan suatu kebanggaan yang tak pernah aku rasakan kala menjawab kertas yang ketebalannya melampau-2 tu. aku cuma kosongkan soalan yang dia tanya pasal icon yang ada kat dalam POWER POINT. sebab aku lupa baca. eh, tak la. dah baca tapi lupa. banyak makan semut panggang gamaknya :D. hahaa. janji aku puas. lepastu belajar macam biasa lepas break yang kedua sebab tak ada paper.

esok ada paper FUNDAMENTAL OF PROGRAMMING. hah yang ni susa. wooo, tak mampu nak jawab even soalan dia cuma nak mintak programmer buat program satu tambah satu. oke aku tak pandai :( . soalan dia senang macam suruh kambing menari shufele kan? tapi nak buat memang ya allah serabut sangat. tapi. dah la. jakgi pukul 6 aku study la. sebab ayah aku balik keje. dia tak tahu pon aku amek berukbend dia. hehehe.

sebenarnya aku saja nak menggedik pasal dia. dia tuh sapa? manusia la ngek. hehehe, nak cerita kat hampa ni yang aku dah. jap BFF aku kata aku fall in love. mana mungkin. aku tak layak nek meng falling-2 loving-2 ni. hanya mampu diam dan simpan rasa itu. aku nak buang perasaan ni pun tak boleh sebab ALLAH menfitrah kan pada semua umat manusia kan?

nak tak nak terima jelah dengan redha walau tak pernah berbalas. itu pun qada' qadar ALLAH jugak. ALLAH sengaja menguji kita dengan perkara yang kita ta dapat terima. tapi jangan risau. ALLAH tu pemurah lagi maha penyayang. tak pernah dia bagi dugaan dekat kita yang melampau-2 sampai tak mampu nak tanggung. so, kalau kaw rasa ujian yang kaw terima sekarang ni berat. kaw silap besar. sebab sebenarnya kaw masih mampu pikul. cuma kaw tak kuad nak hadapi kan?

aku 'ter' suka dekat budak gemok ni. hahaha. aku suka sembang dengan dia. sebab perangai dia tak annoying cam orang lain. dia suka buat lawak. siyez sayang. hahha. oke tak nak cakap lebeh-2 nanti ta dapat cover muka tak cun yang tuan punya badan da taw. nanti kantoi malu aku. nanti orang menyialkan aku sebab suka dia. muka aku dah la buruk. hodoh bagai. kan kan? tak payah nak bajet bagus kata aku ta bersyukur bagai.

padahal kaw pon sebenarnya akan kutuk-2 aku en? haha, manusia beb. kalau pandai cakap aku cam tu. ce kasi sorang budak yang tak pernah kutuk kejadian tuhan. sama ada secara terang terangan atau tak ada. aku dengan selamba lend boleh siap kasi korang middle finger weyh. comel je. memang tak akan ada kan kan?

oke malas aku nak taip panjang-2. aku busy dengan encik pehbuk aku. laalala. babai sayang semua :) 

Post a Comment

0 Comments