pelajar sekolah


ohsem dot tajok entry aku. comel je kod -______-". okay gilak! lantak p la belog aku lah ngek. kaw sebok pehal? haha. nak tahu tak? aku memang suka sangat jadi budak sekolah. seronok. tapi kan. aku sedih taw. hahaha. tahun ni tahun last aku jadi budak sekolah. lepas ni if ada jodoh aku akan jadi budak U pulak. sob sob~ kesat air mata pakai tuala lap ingus. :'( . korang punya pasal lah ni sapa suruh ta nak kasi hadiah kain. tambah la kesedihan aku. walawe. tahun ni aq SPM. TOLONGGGGG sangat korang tu blogger yang hebat doakan aku. aku tak hebat macam korang, selalu exam cukup-2 makan je kod. kesian tak kat aku? tak kesian? sapa suruh??? kesian lah cepat. sapa ta kesian kat aku, aku kasi dia . aku takod dho nak SPM. aku belom sedia lagi kod. taktaw na uat camne. nanti ada exam mid year. ce tanya ada aku study tak? haha tayah tanya. kaw semua dah taw kan jawapan nya. hahhaa. aku ta study ape weyh. dah la. masok form 4 punya subjek. grrrrrrrrrrrrrr.. takod lah. ramai-2 tolong doakan hati aku cepat nak terima ilmu dengan mudah. terima kasih all. aku nak jadi pelajar sekolah yang saat indah nya dikenang. untuk diri aku. :)) k sampai sini je. aku penat menaip lol! 

Post a Comment

0 Comments