PROJEK SIAP

alhamdulillah. berpanjat-2 aku memohon doa kesyukuran kerana projek yang tak sampai 24 jam aku buat dah siap. walaupun dalam keadaan yang terdesak. esok kan nak hantar . proposel + story board semua da complete. alhamdulillah. aku dah publish menatang tuh.

nak tengok? mampu printscreen je. tak mampu nak tunjuk real punya sebab nanti kene install bagai. kan dah menyusahkan. aku ni dah la ta suka menyusahkan orang. hehehe..

so, bila aku tekan click here tu akan keluar yang ni pulak. 

bila tekan main page pulak akan keluar bende ni. 


semua word kat atas tuh aku dah letak jadi button pergi mana-2 marker yang ditetapkan :)








tak lawa kan? huhuhu. ni pulak kerja-2 yang bersepah aku. 








bersepah sangat kan? hahaha. lantak la janji siap. aku pun dah mengantuk gila. dah bape ary tak cukup tidor. k all. papai. sayang korang semua. muahh-2

Post a Comment

7 Comments

  1. best buat benda nie..
    bila dh siap, mmg happy sangat2..huhuhu

    ReplyDelete
  2. fuhhh korang memg dasyat la,,zaman akak dulu takdelah blaja mende2 camni,,hebat2

    ReplyDelete
  3. @missina kak, kite amek subjek PROGRAMING harus lah ade. dulu? sekarang lain la. kan kan? kite sekolah vokay jew

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.