maaf,

lama sudah rasanya aku tidak memunculkan diri dalam mana-2 segmen yang dianjurkan oleh BLOGGER-2 yang lain. walaupun sebelum ni sedia maklom yang aku adalah kaki menjoin semua GA+SEGMEN dan apa tah lagi. tapi akibat beberapa masalah yang menimpa maka haku tak dapat nak hupdate lah.

aku rasa tak ada cerita baru apa-2 pun yang aku nak kongsi, sekarang TRIAL lagi berapa hari je. so sibuk la sikit. nak mintak maaf pada semua. aku tak dapat nak jadik macam selalu lagi. :)
aku pun nak mintak maaf kalau ada buat salah. maaf! ta dapat blogwalking. RINDU beb. :'(
tapi apakan daya. ada sesuatu yang lain yang lebih important. 

so, aku pilih yang tu. aku masih ada perhati kan dan menjadi silent reader korang just aku tak berpeluang langsung untuk jadi commentor korang. :( . sekali lagi maaf. okay la. aq chaw dulu. salam

Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.