ber HARI RAYA

yuhuuuuuu. ya allah. bersarang. lalat semut tebuan anak konda semuanya dok bermastautin dalam belog kesayangan aku yang dah lama sangat tak dibelai dengan kasih sayang. hahaha. berjiwang karat aku setelah lama bebenor tak menghupdate.

almaklumlah. aku adalah salah seorang mangsa SPM 2012. cuba-2 menyibuk kan diri dengan lambakan kerja sekolah dan ulang kaji pelajaran. lama sangat rasanya aku tak berceloteh bebel mekak kat sini.

sekarang mood di kampung. sedang berkemas nak balik rumah kat selangor. dengar-2 angin yang bertiup kencang, rumah kat tempat aku banjir. masyaallah. tataw la macammana keadaan buku aku kat rumah. kene ke tak banjir.

dah la. kesedihan hati aku . aku mahu kongsi gambar sahaja pada entri kali ini. tapi ada dua keping je.
btw aku nak mintak maaf kalau ada terkasar bahasa yang mengguris perasaan. halalkan semua semua la.



masih belum terlambat untuk aku ucap selamat hari raya :))


Post a Comment

3 Comments

  1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin ♥

    Follower Ke 2308 , Blue Pill . Jom Baca/Komen :)
    http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/08/follower-ke-2308-blue-pill.html

    ReplyDelete
  2. lama gak dia tak berupdate kan...
    takpe takpe gudluck okay ^^

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.