Beraya di sekolah

yuhuuuuu. berjumpa lagi kita di arena ini. wah-2 dah macam pengacara tak de ijazah la pulak kan?
-__-' . nak tau citer HOT taK ?











pemalas tak aku? maaf aku malas nak menaip. HOT tak story aku? hape ? tak hot? meh sini nak lepuk pale kaw dengan periuk mak jemah, toq. hahhaa. stop-2. ni baru cerita HOT. 

aku ade join satu GIVEAWAY by Irra Amin. sape JOIN? angkat kaki. pemenang dah dipilih . betul tak apa yang aku cakap? so korang dah terima belum hadiah nya? na taw tak ni? aku eksited nak buat gempak dengan korang. tengok ni .


dia kata PM dia. so aku PM la dia kan. lepas dia balas kan. korang tengok ape dia buat? dia BLOCK aku beb. BLOCK siod. -__-' agak-2 korang kenapa eh dia block aku t anpa sebab ? * macam aku hadap sangat kan 3 ringgit kaw. aku just nak bagitaw je kod. tapi jangan la sampai nak BLOCK. nampak sangat kan kaw punya .... grr ! lainkali jangan koranh join dia punya GA, contest or pape weyh. *menganjeng . ! >_<


ni blog budak comel tu =..='


comel tak dia? 


bukti yang aku tak menipu. :(


// sory sis. aku sangat harap kaw baca ni. bukan nak buat kaw malu ataw segan. tapi nak buat kaw sedar yang takde sapa hadap dengan duit kaw. tapi attitude kaw tu yang buat orang rasa hilang kepercayaan kat kaw dalam dunia blog. betul tak? apa kaw rasa kalau ada orang buat kaw macam ni? mesti kaw rasa dia adalah penipu besar right? so skung kaw buat mende tu. apa kaw agak orang pikir tentang kaw? just ignore sebab kaw BLOGGER yang hot atau ? .. aku nak mintak maaf kalau apa yang aku buat ni melampau. aku just nak kaw sedar k? jangan buat orang macam ni, kita kan sama-2 berblogging. nampak tak mende kecik yang kaw buat sebenarnya menindas orang lain? kaw sedar tak? ni kalau kaw nak taw aku curik-2 guna lappy bapak aku. taw tak? sebab aku eksited nak update citew hot pasal kaw. 

siyez. tapi bukan nak burukan kaw. tapi aku nak update pasal aku terpilih jadi pemenang GA kaw. tapi bila aku PM kaw lain lak jadi lagi la aku rasa macam eksited nak update pasal kaw. kaw ingat tak dulu ada story panas pasal budak fake buat GA lepastu hilang? sama macam kaw jugak cerita dia. so kaw pun  tergolong dalam cerita dia. aku tataw apa orang lain judge aku sebab burukkan kaw. niat aku bukan tu eh? 

aku agak kaw ramai backup tapi sikit pun aku tak heran sebab aku tak buat salah apa pun so ta perlu nak rasa takut kalau lepasni ada orang nak beng aku. betul tak? 

ok cerita aku dah habis sampai sini. aku harap lepasni kaw da tak kan buat GA bangang yang comel macam ni. yang buat orang hilang kepercayaan kat kaw. kaw ingat eh? aku tak akan maafkan kaw selagi kaw tak datang dekat aku mintak maaf. kat akhirat eh kalau bukan dekat dunia. :) , *kecik memang kecik tapi tetap salah. sebab kaw menindas orang lain. k wa chaw ! 

to : IRRA AMIN


Post a Comment

3 Comments

  1. Wahhh snggup menipu utk buat GA cmni kan.. macam2 betul la taktik blogger nk menaikkan follower tu =.="
    kalau aku pun dh excited

    ReplyDelete
  2. I really appreciate this post. I?

    ReplyDelete
  3. aah, cik kekapas , memang ade blogger buat GA la , kontes la , pastu senyap cenggitu je ... takpe2 , saba ye adek manis , semoga apa yang cik adek manis nih buat jadik pengajaran kat mereka2 ...

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.