MIIT FEST 1.0 UNIKL







TARIKH : 20-22 NOVEMBER 2014
TEMPAT : UNIKL MIIT , JALAN SULTAN ISMAIL, KL




Assalamualaikum. Wah, malam ni alhamdulillah. FREE dari assigment, So harini aku nak promote satu festival. " MIIT FEST 1.0 UNIKL" . Banyak aktiviti aktiviti menarik yang akan diadakan disana, Siapa yang rasa diri tu bosan bosan tak buat apa, datang lah meriahkan majlis. Tak rugi pun. Boleh usha awek and pakwe pakwe hensem kat sana, acehhhhhh :)



Selain tu, ada juga artis seperti Bienda, Arja Lee, Didie Alias dan ramaiii lagiii.




Kau tengok banner tu, berapa banyak aktiviti? Memang masa korang terisi dengan perkara berfaedah. Selain korang dapat support brader brader and sister sister yang handle benda ni, korang dapat jumpa artis kesayangan. Kalau tak kesayangan pun, ada lah sikit kalau bergambar tu boleh showoff kat instaa *alaahhh macam tak biasa pulak.





Group yang minat puisi boleh turun event jumaat, sabtu ahad ni. Dapat melihat mereka mereka mendeklamasi puisi :) Support weyh support. Kata geng ! Bukan setakat tu je, ada juga jualan dari tempatan fest, Mesti ada indie and underground. Turun weyh turun. RAMAI RAMAI gegar UNIKL tu.








Koramg ada TALENT yang terpendam? Apa tunggu lagi weyh. Datang datang. Mana tahu rezeki korang dapat hadiah yang tak disangka. Kann????? Apa tunggu lagi, set time semua Jumaat sabtu ni turun bagi support. Join sekali. Rezeki ayam nampak dikaki, rezeki manusia tiada siapa yang tahu.


Geng geng aku ulang banyak pun tak guna, korang turun lah sendiri tengok meriah ke tak meriah. Best ke tak best. Gempak ke tak gempak.


Geng geng yang pacaran area KL tu bawa awek turun jalan jalan. Mesti korang bosan asyik ronda KL je, sesekali buat lah something lain dari yang lain. Dapat hiburkan hati. Tapi yang paling penting tu SUPPORT la. Aku just tekankan SUPPORT je, Sebab tu aku ajak turun. Mungkin aku pun akan turun, UNIKL dengan aku bukan sesiapa pun. Diorang pun tak kenal aku. Hahahah, tapi sebab event ni macam best, aku sanggup datang. JUmpaa sana eh geng ! Yang mana mana join competion aku ucapkan GOODLUCK !





#lokalah
#indie
#tempatanfest
#UNIKL
#MIINTFEST







Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.