Pembaca Puisi



 




Assalamualaikum. Aku ada satu soalan. Wujud tak orang yang pandai menulis puisi tapi takut nak baca puisi dengan orang ramai? Sama macam aku. Jadi macam mana aku nak hantar karya kalau aku tak de keyakinan untuk berdepan dengan audience. Yang pertama, aku takut puisi aku dilabel sampah. Yang kedua, aku takut cara kau baca puisi macam budak bodoh. Yang ketiga, aku takut orang gelakkan aku. 

Hmm, macam mana ya caranya untuk aku menghantar karya puisi tanpa perlu puisi aku dibaca oleh aku sendiri ???? 

Post a Comment

2 Comments

  1. alamakk . cane erk popular post mcam tu . hmmm septutnya boleh dah

    ReplyDelete
  2. salam kenal.singgah sini.

    pada pandangan IbuNoey la,kena beranikan diri juga.;)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.