Blog Mek Zumbie



Blog Mek Zumbie


Blog Mek Zumbie | Assalamualaikum. Hai. So, sebabkan aku join Oktober Giveaway Mek Zumbie, maka aku disyaratkan untuk membuat entri berkenaan blog dia tentang apa - apa sahaja. Sebenarnya lepas beliau tegur aku baru aku perasan aku sebenarnya dah langkau syarat yang ketiga. Serius lah memang tak perasan langsung. Sebab selalunya bila aku nak join sesuatu giveaway mesti aku baca syarat tu berulang kali takut ada yang susah aku nak buat.

Okay lets start. Ni kira pertama kali juga aku masuk blog dia. Maybe, sebab aku pun tak perasan. Dekat navigasi tu aku perasan ada sesuatu yang sangat menarik. Tentang fotografi. Tak sangka minat kita sama ye Mek Zumbie ^_^ Ni antara gambar - gambar yang agak menarik. Aku suka.

Blog Mek Zumbie

Blog Mek Zumbie

Blog Mek Zumbie


Gambar ni menarik. Sebab aku suka tengok orang shoot gambar view. Serius cantik. Nak tengok Mek Zumbie ni beer celoteh ? Jom terjah blog beliau --> http://mekzumbie.blogspot.my/ | Blog Mek Zumbie


Post a Comment

1 Comments

  1. Okay...actually this is more than enough untuk GA MZ ni hehehe Apa pun semoga rezeki ada berpihak pada awak yer,,,hehehe Thank you so much :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.