Keras Hati

Keras Hati


Keras Hati

Berkenaan apa yang berlaku tempoh hari, entri ini aku tujukan bukan pada semua. Tapi pada sekalian manusia yang pernah memberitahu aku tentang kebenaran, namun kebenaran itu jelas - jelas sudah aku tahu sebelum diberitahu. Maka, kebenaran apa yang kalian jelaskan sudah pun tidak ada makna
apa apa lagi bagi aku. Aku anggap ia cuma kepingan kertas yang, yang layak dibuat abu untuk dibakar sampah. Jadi, selayaknya kalian simpan sahaja kebenaran yang sebelum ini kalian tutup untuk tidak mahu diketahui aku. Simpan buat perkasam. Dan aku tidak mahu penjelasan apa pun.

Post a Comment

1 Comments

  1. memang sesetengah perkara tak perlu dijelaskan apa-apapun.. tapi kalau hati teringat-ingat, elok lah cari penjelasan dan kebenarannya... :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.