Polytron Bukan Biasa - Biasa

Polytron Bukan Biasa - Biasa


Polytron Bukan Biasa - Biasa

Polytron ni memang jenis minyak paling tahap yang bukan biasa - biasa kalau nak dibandingkan dengan minyak X. Tak percaya. ? Aku pun tak percaya tapi lepas bukti dah ada depan mata, nak cakap apa lagi. Terpaksa menyangkal segala yang mengganggu benak dengan serta merta. Waima aku ni perempuan, pernah lah jugak sekali dua tukar minyak hitam. Bukan aku yang pergi tukarkan. Maksud aku, aku hantar motor dan tengok. Tapi tak pernah berasa peduli dengan minyak apa yang aku guna. Cuma nilainya yang membeza - bezakan tahap kebagusan nya. Tapi rasa semua sama. Aku pun pelik jela ._.

Jom layan video ni. 


Amacam? Percaya? Ke masih ragu - ragu dengan keupayaan Polytron.
"Alah, buat video aku pun boleh. Tibai - tibai. Boleh edit - edit. Nampak lah power."
Dah tau, mesti itu perkara pertama yang muncul dalam hati. Betul tak? Lagipun video dekat youtube ni bukan semua boleh pakai. Bukan semua boleh percaya. Omputih ni hebat sangat dalam memanipulasi gambar. Kan? Kan? 



Polytron Bukan Biasa - Biasa


Gambar di atas telah dirakam sewaktu Bengkel Fotografi diadakan di Agrofarm tempoh hari. Polytron merupakan salah seorang penaja untuk Bengkel Fotografi tersebut. Sebahagian aktiviti merupakan bahagian untuk Pihak Polytron memberi sedikit penerangan dan pertujukan secara live tentang keberkesanannya. Dimana, para lelaki rasa tercabar dengan kehebatan minyak Polytron. Semua WOW WOW WOWW !!!! Fuh......


Polytron Bukan Biasa - Biasa


Sebuah motor telah dijadikan sebagai subjek untuk membuat percubaan. Minyak hitam motor tu dibuang dan enjin kemudian dihidupkan. Lepastu nak tahu apa jadi???

Motor tu sedap je dapat minum air sirap, sirap bandung dengan soya YEOS. Gila kau. Memang live betul kot. Lepas dah kenyang minum air, seorang volunter diminta pegang enjin dan eksoz. Ni memang paling gila. Siap pegang weyh. Tak panas langsung. Kalau nak berkaga - laga pipi pun rilek je tak de hal lah. Aku pun tak tahu nak olah macam mana situasi macam tu. Sebab memang macam penipu gila. Korang kalau tak percaya boleh beli minyak ni. Untuk kereta dan motor. 

Aku dah rasa, tak pa. Hahahhaa. 






Aku sediakan dua video sewaktu kejadian. Memang tak percaya. Paling hebat, lepas je dah pakai minyak hitam dari Polytron ni. Kalau tetiba rasa nak megah tak nak guna minyak hitam. Boleh je buang. Rilek je boleh ulang alik KL ke Perak. Tak de hal lah. 

Polytron Bukan Biasa - Biasa
Sebahagian testimoni




 
Polytron ni merupakan produk dunia yang paling hebat untuk dilawan. Korang kena cuba untuk tahu aku menipu atau tak. :) Ada dua tiga orang dah cuba masa Bengkel Fotografi dan sangat berpuas hati lepas tukar minyak hitam. Diorang cakap, bila tekan minyak laju je jalan. Lebih impak. 
Nak tahu lebih lanjut boleh je terus cari : 


Kalau berminat boleh lah roger - roger aku. 0173574719 :)

Post a Comment

1 Comments

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.