Kulit Bertambah Gelap Akibat Terlupa

Kulit Bertambah Gelap Akibat Terlupa


Ingat lagi tak tempoh hari punya entri yang dah berkurun? Yang ini Bangga Jadi Sebahagian Dari Kejayaan. Banyak aktiviti yang terdedah menyebabkan kulit aku bertambah gelap. Dah lah kulit aku ni tak putih mana. Lepastu, tambah lagi cahaya matahari. Ber dabel - dabel lah gelap ni ha. Itu lah aku degil. Tak nak pakai Magic Body Lotion dengan BB Cream dari COSMODERM! 

Kulit Bertambah Gelap Akibat Terlupa
Gambar sebelum aku pakai BB Cream
Terbakar kan kulit aku? Bukan setakat gelap, dengan terbako sekali aku dapat. Sebab masa tu matahari memang tengah merembang atas kepala. Aku pakai kain tutup kepala pun masih lagi rasa mencakar - cakar dia punya panas (baca: menyengat). 

Kulit Bertambah Gelap Akibat Terlupa
Ini lah BB Cream yang aku cakap tu. Aku pakai ni untuk trip kedua naik 4X4

Kulit Bertambah Gelap Akibat Terlupa

Nampak perubahan tak? Dah tak terbakar sangat kalau nak dibandingkan dengan tadi. Kan? Tu lah aku degil. Lepsa ni kalau nak pergi mana - mana aku kena bawa. Lagipun kecik je BB Cream ni. Mudah nak di bawa ke mana - mana. Tak makan banyak ruang dan ringan. 

Kulit Bertambah Gelap Akibat Terlupa

Ini lah Magic Body Lotion tu. Kenapa MAGIC? Ada kuasa magis ke? Aku rasa ada. Sebab masa perkhemahan dekat entri aku yang aku tulis pada perenggan atas tadi, aku pakai ni sebelum tidur. Tak kena gigit nyamuk langsung. Lepastu tempat rahsia yang aku selalu gatal aku sapu lah lotion ni. Dah lah sejuk, sekarang aku dah tak menggaru sangat. Memang terbaik lah Magic Body Lotion ni. Hebat. Memang ada kuasa magis pun. Aku rasa korang yang suka sangat pergi hiking, camping aktiviti lasak yang melibatkan persekitaran bernyamuk atau panas memang kena cuba benda ni. 

Bukan ni saja tau produk yang COSMODERM ada. Tapi ada banyak lagi produk yang best korang kena cuba. Nah, boleh semak dekat laman web ni : 

Post a Comment

0 Comments