Powerbank ABS Malaysia Model Y40 Ringan Mudah di Bawa Ke Mana - Mana

Powerbank ABS Model Y40 Ringan Mudah di Bawa ke Mana - Mana 


Powerbank ABS Malaysia Model Y40  Ringan Mudah di Bawa Ke Mana - Mana
Kalau sebut powerbank je mesti semua membayangkan Powerbank Pineng. Kan? Semenjak powerbank diperkenalkan dan menjadi barangan terpenting dalam beg, aku pun turut sama membeli Powerbank Pineng. Lepastu dapat satu kawan bagi. Sebab kan dah lama guna, jadi aku akui aku selesa dengan Powerbank Pineng. Tapi, Powerbank Pineng agak berat. Bagi aku la. Bila tengok isi dalam beg, tak lah banyak mana. Tapi macam bawa air mineral pula. 

Tu kisah dengan Powerbank Pineng. Aku tak pernah lupa jasa beliau yang banyak membantu aku dalam kegawatan bateri. Sekarang, aku lagi seronok. Sejak dapat Powerbank ABS ni, aku dah malas bawa beg. Bawa dompet, Powerbank dan telefon. Lepastu letak bawah sit motor. Kerja aku lagi mudah dan cepat. Tak payah nak rushing suruh bateri tu penuh cepat masa mengecas menggunakan charge. Rileks je. Sebab Powerbank ABS kan ada. 

Powerbank ABS Malaysia Model Y40  Ringan Mudah di Bawa Ke Mana - Mana

Selain dari bentuk yang comel dan senang dipegang, Powerbank ABS juga sangat ringan. Dia tak menyusahkan aku lah kalau nak kena pegang banyak benda dekat tangan. Apa yang best nya tentang Powerbank ABS Model Y40 ni ialah beliau berkapasiti besar! Semua orang tak suka kalau kapasiti besar tapi berat. Baik kapasiti besar dan kecil. Mudah nak bawa ke mana - mana. Semua zaman IT ni memang 24jam internet on je. Bateri pun cepat habis. Powerbank ABS Model Y40 ni memang melengkapkan sangat. 

Powerbank ABS Model Y40 ni mengandungi kapasiti bersaiz 10400mH. Juga terdapat dua output untuk pengecasan gajet. Berat pula hanya 220gram sahaja. Ringan kan?  Lepasni tak payah fikir dalam beg ada botol mineral. 

Powerbank ABS Malaysia Model Y40  Ringan Mudah di Bawa Ke Mana - Mana

Powerbank ABS Malaysia Model Y40  Ringan Mudah di Bawa Ke Mana - Mana

Seperti kebanyakkan powerbank, Powerban ABS Model Y40 turut tidak ketinggakan memaparkan kapasiti bateri ketika pengecasan sedang berlaku. Tidak lah risau kalau tiba - tiba tak perasan bateri powerbank habis. Lupa nak cakap benda seronok. Ni paling aku suka. Bateri cepat penuh bila guna Powerbank ABS ni kalau nak dibandingkan dengan mengecas dekat plug charge! Aku selalu hadapi masalah tu. Nak tunggu bateri penuh bukan main lama. Turun nya sekepa juga. Sakit jela hati. 

Paling penting, Powerbank ABS ni ada waranty selama 2 Tahun iaitu jaminan 1 to 1 exchange di seluruh Malaysia Yeay!!! Lama tu dua (2) tahun. Macam - macam boleh jadi weyh. 

Teruja tak? Jom bertukar powerbank biasa - biasa kepada Powerbank ABS sekarang. Usha - usha sini mana tahu dekat dekat rumah --> lokasi jualan produk ABS. Kalau dekat pergi beli. Powerbank jenama ABS ni ada macam - macam jenis. Kalau nak tahu jenis yang macam mana boleh tengok sini --> Powerbank ABS. Ada promosi hebat (MERDEKA SALE)  sedang berlangsung di 11 Street sehingga 31 Ogos 2016. Sale sebanyak 20%-30% diskaun dan PENGHANTARAN PERCUMA. 

C TWO GADJET satu - satunya pengedar yang mengedar yang membekalkan Powerbank ABS. Jangan beli kalau tak ORI. Nak tahu lebih lanjut jom tengok facebook dan instagram ABS Malaysia.

Facebook : ABS Malaysia
Instagram : ABS Malaysia


Powerbank ABS Malaysia Model Y40  Ringan Mudah di Bawa Ke Mana - Mana



Post a Comment

0 Comments