Barangan Althea Selamat Sampai

Barangan Althea Selamat Sampai 


Barangan Althea Selamat Sampai

Kau ingat lagi tak entri ini --> Pinky Party ? Dua kali orang tu telefon aku semata - mata nak dapatkan kepastian alamat rumah aku yang serupa tak siap untuk hantar barangan Althea yang aku order masa dekat party. . Yela, aku bagi alamat kampung. Mananya dia nak tahu kan? Mungkin juga ni pertama kali dia dengar kampung di kawasan Shah Alam

Barangan Althea Selamat Sampai

Tadaaaa, kemahen kau eksited dapat barang mekap. Seronok sangat sehingga penampakan seketul senyum. Tahu tak? Yela, aku mana lah pandai mekap - mekap ni. Tiba - tiba dapat surprise macam ni. Siapa lah yang tak seronok. Kalau kau pun mesti seronok. Aku imbau balik kejadian sewaktu Pinky Party tempoh hari, diorang bagi masa hanya setengah jam untuk buat pembelian. Kan kan? Siap cakap, kalau lambat nanti reward burn. Giler kau. Berlari - lari aku nak cari line internet! Kalau aku tahu diorang bergurau, mesti aku pilih dengan berhemah. Tengok ni. Ada barang yang tak sepatutnya aku beli seperti remover tu. Sebab aku sebenanrya baru je beli remover. Aduhai. 


Barangan Althea Selamat Sampai

Shadow ni antara barangan dari Althea yang aku suka sangat. Mata aku gliter - gliter. Tapi dalam gambar tak nampak, sebab aku tak zoom di mata. Kahkah. Mungkin kalau kita bertentang mata kau akan faham kenapa aku cakap macam tu. Marilah, kita dekat - dekat untuk melihat mata aku.

Barangan Althea Selamat Sampai

Barangan Althea Selamat Sampai

Barangan Althea Selamat Sampai

Barangan Althea Selamat Sampai

Barangan Althea Selamat Sampai

Sekian. Setibanya barang Althea masuk bilik, pantas aku mandi dan bersiap. Mestilah kena guna apa yang aku beli. Jadi, buat pertama kali aku mekap sendiri muka aku. Cuma tak berapa nak cun. Boleh lah dari tiada langsung kan? Di bawah  ni, gambar yang sedikit sopan. Selamat malam. Terima kasih Althea! Jom shopping dekat Althea. Ada banyak diskaun menanti. :) 'Selamat Ulang Tahun yang Pertama, Althea!

Barangan Althea Selamat Sampai

Post a Comment

2 Comments

  1. Sama lah dgn saya. Kalau barang yg diorder smpai kat rumah, terus taksabar nak bukak. Ni pun 2nd time dgr pasal Althea. Nnt nak cuci mata, kalau ada yg sangkut, terbeli jgk nnt hehe

    http://anies-msletoes.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. waaaa.. seronok la brg dh sampai..

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.