Disclaimer | Author | Contact


Thursday, August 11, 2016

Puas Hati Dapat Mekap Percuma!

Mieza S | 8/11/2016 03:42:00 PM | 1Comments |

Puas Hati Dapat Mekap Percuma!


Puas Hati Dapat Mekap Percuma!
Tengok Di sini

Siapa yang tak puas hati kan dapat mekap? Lagi lagi orang perempuan ni. Dia punya seronok tak tahu nak cakap. Dah lah aku dalam perjalanan mengumpul peralatan mekap. Kebetulan ada contest pulak di instagram. Pantas lahai aku menyerta kan diri. Kalah menang tak kisah lah. Mungkin rezeki aku. Terpilih pula! Yeayyyy. Nak tahu apa aku menang? 

Puas Hati Dapat Mekap Percuma!

Puas Hati Dapat Mekap Percuma!

Puas Hati Dapat Mekap Percuma!

Puas Hati Dapat Mekap Percuma!

Ini lah hasil yang aku dapat. Aku punya bulu mata memang jarang sangat. Dah dewasa ni baru nak mencuba - cuba dan gatal tangan pakai maskara. Aku suka bulu yang ada pada maskara tu. Aku  nak cakap pun tak tahu. Aku bukan power bab mekap. Sebab bergantung pada keberjayaan dan kebersanannya bila aku pakai. Dan aku puas hati. Buku mata aku dapat dibentuk, walau tak boleh nak lentik. Ya. Aku tahu. Bulu mata aku memang keras hati. Aku ketip - ketip pun memang gitu je bentuk dia. Nampak sangat keras hati macam tuan dia, Aceceh. Terima kasih kepada yang memilih aku. Semoga murah rezeki awak dunia akhirat dalam bisnes! <3


Puas Hati Dapat Mekap Percuma!

1 comment:

Terima Kasih :')

© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.