Beli Waterproof Cell Phone Case dengan Harga Murah dan Berbaloi!

Beli Waterproof Cell Phone Case dengan Harga Murah dan Berbaloi! 


Beli Waterproof Cell Phone Case dengan Harga Murah dan Berbaloi!

Sekarang ni semua orang nak beli waterproof cell phone case kan? Maklumlah orang Malaysia sekarang aktif sangat dengan sukan outdoor termasuk aku. Kadang - kadang tu bengang juga bila telefon masuk air. Terpaksa simpan je. Bawak kemain dalam beg. Bila semua orang bukak nak ambil gambar aku je terpinga - pinga sebab tak keluarkan telefon. Terpaksa lah buat muka tak malu. Suruh kawan ambil gambar aku pakai telefon dia. Nanti sampai rumah bluetooth la ek? hahaha. Tu dulu. Sekarang aku paka telefon aku je kalau nak ambil gambar. 

Sebab aku guna waterproof cell phone case je. Heheh. Jeles tak? Jangan jeles k? Ada berita baik ni. dekat kedai harga jual RM6.90 yang lapuk. Masuk dalam air, mula lah berwap! Aku dah pernah kena dah. Menyesal betul beli. Masa tu beli sebab nak pergi program masuk hutan. Mandi sungai segala. Sampai kesudah aku nyorokkan telefon. Nasib baik lah aku dah cuba dekat dalam bilik air dalam baldi sebelum pergi program, Hampeh betul! Hmm
Beli Waterproof Cell Phone Case dengan Harga Murah dan Berbaloi!

Harga Waterproof Cell Phone Case Murah 

Aku nak bagitahu ni, aku jual waterproof cell phone case. Minimum pembelian adalah 10 buah dan free postage untuk pembelian 10 yang pertama. Untuk 10 buah seterusnya penambahan untuk postage adalah RM3. Contoh : Pembelian waterproof cell phone case sebanyak 40 buah = kos postage adalah : RM9. kalau tak faham boleh tanya. Aku sedia menjawab.

Pembelian mengambil masa 7 - 14 hari bekerja. 

Beli Waterproof Cell Phone Case dengan Harga Murah dan Berbaloi!

Maklumat Produk Waterproof Cell Phone Case


Kalau berminat boleh contact aku dekat media sosial :
Facebook Mieza S
Instagram Mieza S
Whatsapp : 0173574719 (kalau  boleh jangan call kalau aku lambat reply - sebab aku ada banyak lagi benda lain tengah buat. harap maaf ye :) )


Post a Comment

0 Comments