Takut Dengan Bayang - Bayang Sendiri

Takut Dengan Bayang - Bayang Sendiri 

Takut Dengan Bayang - Bayang Sendiri


Takut dengan bayang - bayang sendiri? Ha aku lah tu. Selalu terjadi bila aku sedang bawak motor. Aku rasa benda ni sangat membahayakan aku. Aku selalu terkejut bila menghadapi situasi ni. Yela, sekarang ni kan banyak sangat kematian yang menyebabkan benda jatuh atas jalan. Terus mati. Tu lah agaknya aku terlalu takut dengan bayang - bayang sendiri. 

Macam tadi, matahari baru nak naik. Kan ada pokok besar. Masa tu baru masuk bulatan. Lepas tu aku nampak banyang - bayang aku yang ditolak matahari jatuh ke bawah. Tak bawah mana lah. bayang - bayang atas moto (handle motor). Terkejut aku. Lepastu kereta pun melintas. Aduh. Bahaya betul bila ingat balik. Terkejut je tiap masa. 

Macam mana tah nak hilangkan perasan was - was tu. 


Post a Comment

1 Comments

  1. Kadang kak PC pun gitu...kena banyak-banyak baca Surah An-Nas..

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.