Lazada Birthday Blogger Contest

Lazada Birthday Blogger Contest

Lazada Birthday Blogger Contest

Aku rasa dah dua tiga hari aku perap draft Lazada Birthday Blogger Contest. Baru sekarang aku ada masa untuk habiskan tulisan aku. Dah lama nak join, bookmark je mampu. Lepastu sakan baca entri orang lain yang dah update. Semoga murah rezeki semua yang masuk. 

Bersempena dengan hari lahirnya yang ke lima tahun beroperasi, Lazada telah mengadakan jualan murah dan tawaran yang sangat menarik dengan potongan harga sehingga 90% bermula dari 22 - 24Mac 2017. Apa tunggu lagi. Jom shopping di Lazada MY

Blogger Contest

Lazada Birthday Blogger Contest

Kenapa aku suka Lazada? Sebab segala macam barangan ada jual di laman web rasmi Lazada MY. Aku tak perlu bukak dua tiga laman web untuk cari banrangan yang aku suka. Sebab Lazada tak memfokuskan sesuatu barangan sahaja. Aku pun memang semenjak ada Maybank2u mana ada dah nak shopping kat lua. Semua beli online, termasuk baju raya, kuih raya. Eh tiba - tiba cerita pasal raya pulak kan? Heheheh.  Jadi kesimpulannya disini, Lazada MY memudahkan pengguna untuk membeli belah. 

Lazada Birthday Blogger Contest

Antara top (3) produk yang paling aku suka dekat Lazada?

Lazada Birthday Blogger Contest

Mestilah makeup uolls. Hhahahaha. Aku sekarang suka mekap, walaupun tak pandai sangat. Masih dalam proses menjadi pandai. 

Lazada Birthday Blogger Contest
Yang keduanya adalah kamera DSLR. Memang dah lama sangat aku mengidam. Kalau - kalau kenal dengan datok dato. Hahhaha. Aku gurau je. Aku memang suka ambil gambar, Buat masa sekarang aku hanya menggunakan kamera telefon. Kamera telefon tak boleh zoom dan tak boleh fokus. Tu lah masalahnya. Ni kalau dapat DSLR ni, Allah. Gembiranya aku hanya tuhan saja yang tahu. 

Lazada Birthday Blogger Contest

Yang ketiga dan terakhir nya ialah sneakers. Febret aku ni. Lawa ni. Dah warna biru. Fuh aku murah rezeki. Amin. 


Lazada Birthday Blogger Contest

Penambahbaikan untuk Lazada? 
Aku rasa Lazada MY dah cukup bagus sebagai platform membeli belah atas talian. Tapi akan jadi masalah bila, aku beli produk ni Lazada. Tapi lazada hanya sebagai orang tengah. Maknanya barang tu bukan milik Lazada. Mesti barang lambat sampai. Tu satu masalah. Masalah lain ialah, bila beli produk yang bukan penjualnya Lazada, kita susah nak buat pertukaran atau yela. Kadang - kadang masalah  ni bukan kita mintak. Sebab ia datang tak diundang pun. Tu la, aku cuma harap, Lazada lebih peka dengan penjual penjual yang menjual di Lazada. 

Perbanyakkan Cash-on-delivery. Ni pun benda penting. Sebab kita lebih suka bayar, bila barang dah sampai dekat tangan. Tak de lah kena tunggu lama dan mengharap kan?

Lazada Birthday Blogger Contest

Ucapan Hari Lahir ?
Selamat ulangtahun yang ke lima buat Lazada MY. Semoga terus menjadi platform membeli belah atas talian yang terbaik buat rakyat Malaysia. Memberikan servis perkhidmatan cepat dan pantas! Serta sentiasa memuaskan hati pelanggannya.  


kalau korang nak join jugak, boleh klik pautan ni > Blogger Contest

Post a Comment

4 Comments

  1. Good luck dear. Mudah-mudahan ada rezeki awak 😘

    ReplyDelete
  2. Hai Mieza,

    Saya Jeremy dan saya adalah sebahagian daripada pasukan pemasaran di iPrice Group. Jika anda tidak pernah mendengar tentang kami, kami adalah perbandingan harga dan enjin carian produk dalam tujuh negara-negara utama di Asia Tenggara.

    Saya dapati bahawa anda adalah seorang blogger dengan idea special dan kerap posting mengenai produk, ulasan dan online shopping seperti blog post ini.

    Kami sedang mencari bloggers yang mempunyai idea-idea menakjubkan dan berkongsi cadangan anda di Pertandingan Blogging iPrice yang dilancarkan oleh kami!

    Kongsi dengan kami bagaimana talian membeli-belah boleh ditingkatkan dan anda berpeluang untuk memenangi:
     Hadiah wang tunai RM750, RM500 atau RM250 untuk kedudukan No 2 & 3
     Trofi dan e-badge khas untuk blog anda
     Peluang untuk membentangkan idea-idea anda kepada e-commerce website anda nyatakan

    Terangkan yang berikut dalam post blog anda:
     Pilih sebuah kedai e-dagang (online shop / website) pilihan anda
     Jelaskan masalah yang dihadapi oleh online shoppers
     Mencadangkan penyelesaian anda dan bagaimana dan bagaimana kedai online anda nyatakan boleh boleh menyelesaikan masalah yang anda nyatakan

    Anda boleh blog dalam BM atau English.

    Tarikh akhir penyertaan ialah pada 31 Mac 2017. Blog post anda dan hantar di laman web kami: https://iprice.my/iema/2016/blogger-competition.html

    Sila hubungi saya jika anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut.

    Looking forward to see your blog post submission soon! 😊

    Jeremy Chew | Content Marketing Executive
    Mobile : +6010-226 5271
    Skype ID : Jeremy.chew@ipricegroup.com
    Website : www.ipricegroup.com

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.