Disclaimer | Author | Contact


Friday, April 28, 2017

Jerawat Masak Ranum

Mieza S | 4/28/2017 10:05:00 AM | 1Comments |

Jerawat Masak Ranum

Jerawat Masak Ranum

Biasalah. Bila dah minggu 'hari cuti' muka akan timbul jerawat yang tak diundang. Jerawat ni aku mula perasan, tumbuh pada hari isnin ke selasa macam tu lah. Sekarang dia dah masak ranum. Geram je aku tengok. Pantang aku nak menggaru muka sikit, mesti terkena jerawat ni. Lepastu termenjerit secara tiba - tiba. 

Jerawat Masak Ranum

Jerawat Masak Ranum

Aku geram tengok warna dia. Macam buah -_- . Kalau ada member aku yang suka picit jerawat, aku rasa memang tak selamat jerawat ni. Dan menangis lah aku mengenangkan betapa sakitnya bila jerawat dipicit sampai berdarah. Okay bye. 

1 comment:

Terima Kasih :')

© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.