Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!

Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!


Nak duduk dalam bloglist kau sebab, aku suka baca blog kau. Walaupun antara blog kau dengan blog aku memang langsung tak ada kena mengena. Hahhaha. Tak, yang sebenarnya, aku  nak duduk dalam bloglist kau sebab aku berasakan satu penghargaan kalau blog aku yang tidak ada apa - apa tapi tersenarai dalam bloglist kau. Aku dapat rasakan satu aura positif setiap kali aku masuk blog kau. Mungkin sebab biru yang kau guna pada blog, sangat menyenangkan hati. Lagipun kau jugak aktif membalas komen kawan - kawan. Justeru, kalau aku duduk dalam bloglist kau. Tentu - tentu kau jugak akan rajin singgah blog aku. <3 


Post a Comment

3 Comments

  1. Yeahhh thanks mieza sudi join and support segmen blog Seorang Syed! All the best ya! hehe.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum,

    blogwalking dari segmen yang sama

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/segmen-seorang-syed-nak-bloglist.html

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.