Perkongsian Tarot - SB (entri 2)

Perkongsian Tarot - SB (entri 2)

Perkongsian tarot - SB (entri 2)
Sumber gambar
Entri kedua selepas Cik Mijah ialah entri milik Tarot. Aku tak tahu siapa nama bro ni. Tapi ada beberapa perenggan yang dia gunakan perkataan Tarot sebagai ganti nama. So, aku anggap nama dia Tarot. Kalau salah, maaf. Kenapa aku pilih entri dia yang  ni --> https://tarotthefool.blogspot.my/2017/05/orang-yang-patut-dielakkan-semasa-di.html ?  

Sebab aku rasa macam hiburan petang. Hahaha. Aku suka macammana cara dia olah benda tu. Setiap point yang dia pilih, dia akan olah panjang lebar. Kadang - kadang benda panjang ni memang malas nak baca. Lagi - lagi dekat blog. Lepastu, blog Tarot dah lah simple gile. Tak de ciri - ciri blogger langsung. Ni mesti sebab pemalas nak edit. Kahkah. Sori terkutuk. But, okay lah. Blog ringan nak mati - maklumlah la takde widget. Tapi penulisan dia yang santai buat aku nak baca sampai habis. Sebab aku rasa dekat. Nak pulak dia guna kata ganti; aku. Tersenyum jugak lah baca, sebab pernah alami benda tu.

Selalunya entri panjang - panjang ni bukan semua aku baca. Hahahhaa. Aku skip je selebihnya tengok gambar dengan komen orang lain. Lepastu perkataan - perkataan yang aku nampak tu aku buat modal untuk komen. Tapi, jangan salah faham tau. aku ikhlas komen entri korang. :)

Jom singgah blog Tarot dan baca entri ini --> Orang Yang Patut Dielakkan Semasa di Universiti

Post a Comment

0 Comments