dia kat sisi


setelah sekian lama kan. memang sepurnama lah jugak tak update blog. banyak sangat tikus-2 mondok yang bertelur. rasa geli nak enter. tapi demi sebuah blog tercinta, kitew gagahkan jugak diri ni. memang rindu sangat nak membebel cerita karut marut yang korang rasa nak termuntah bila dengar kan? hahha. ha muntah muntah. aq sekeh kepala kaw kejap lagi. berani-2 je nak muntah =.=" . kitew sedia maklom kan. manusia tu tak pernah menghargai sesuatu yang ada depan mata. bila da hilang baru la terkejar sana sini mencari. kan kan? ape lah. kitew pesan kat awak semua jangan lah macam tu k? jangan terlalu ego dengan perasaa sendiri. nanti diri jugak yang merana. huhuhu :D. *mak joyah merepek suda!* .tengok tajuk entri. ta nampak? meh sini kasi nampak. DIA KAT SISI . Ta nampak lagi? ta tahu lak na buat ape ke awok. kurang penglihatan gamaknya. hahhaa. tadew la. bukan nak menggedik-2 na cerita pasal dia. lagipun ni kan belog kitew. kaw suka kaw baca kaw ta suka kaw blah. deal r? cantik :). tadew. start hari isnin sampai selasa. (bajek macam banyak je hari =.="). dia amek kitew kat sekolah. kesian dia kan? susah-2 je. memang aq suka susahkan orang. kaw ta suka? hahha. kisah pulak dho! lepastu kan. tadew pape r. awak. eiii! gedik uh dia ni. nyampah. alah nyampah-2 pon sayang ugak. sakai tol mak joyah ni kan. nak taw tadi kan CYRA kan bahan kitew. kuang hajow. dia kata kat teacher salina "adik manja". eiii. kaw ni CYRA. ase macam nak sekeh je kan kepala otak kaw sampai cair. malu kod. nasib lah dorang ta faham apa-2. 

TO : SKA FLY 
MESSAGE : bagaimana rasanya disakiti? kecewa bukan? sakit hati bukan? terluka bukan? menangis bukan? macammana rasanya berguraw-2? tanpa sedar kitew sebenarnya menyakiti hati orang lain? ape kaw rasa? rasa terhina kan? ye macam tu aq rasa. tapi aq ta sure kalau kaw rasa macam apa yang aq rasa. sebab hati kaw keras. tadew apa yang mampu buat hati kaw lembut. hanya wanita yang benar-2 kaw sayang dan berhak je kan? yang mampu mengubah hati kaw.

TO : awak semua
MESSAGE : saya tahu saya ta sempurna macam orang lain. saya tak mintak pon. jadi kalau saya dilahirkan ke dunia macam ni maka terima lah saya walau macammana pun saya. siapa pun saya kat mata awak even sebagai seorang pengemis yang hina pun maka hormatlah saya. saya tak mintak awak tunaikan apa yang saya nak tapi cukup awak simpan ego awak dan buang jauh-2. macammana pun saya, allah dah jadikan saya manusia yang punya hati dan perasaan. yang sentiasa kekal. saya tak mampu pun nak buang. jadi, andai kata saya tercakap yang saya ada tersuka awak. maka hargai saya sebagai seorang sahabat andai ta mampu na anggap saya lebih dari itu. dan ta perlu terlalu ego untuk mengaku dan menerima kehadiran perasaan cinta. hargai lah perasaan tu sebelum ia hilang dan tak akan kembali :) . sekian. wasalam


Post a Comment

0 Comments