Disclaimer | Author | Contact


Sunday, May 22, 2016

Baru Siap Balut

Mieza S | 5/22/2016 09:08:00 PM | 0Comments |

Baru Siap Balut


Baru Siap Balut

Aktiviti harini cuma mengemas bilik dan membuang segala kenangan lama yang dah bersawang. Malas nak mengingat apa lagi. Bukan indah pun. Jadinya waktu mengemas tadi terjumpa pembalut buku lama - lama. Alang - alang aku ajak adik aku membalut buku. Rak yang atas tu ada lagi 3 buah tak balut lagi. Sebab tadi pembalut habis. Malas nak ambil yang lain. Yang bawah pulak, baru siap separuh. Adik aku cuti, baru sambung lagi. Hehehe. 

Kenapa nak kena balut? Entah lah. Nampak kemas. Lepastu mungkin lagi 5, 6 tahun keadaan buku masih dalam keadaan elok melainkan terbakar, lemas dalam air. Aku harap, buku aku membawa manfaat kepada orang lain. Aku tak kisah pun orang nak pinjam. Asalkan jaga baik - baik dan reti nak pulangkan balik. Itu je. Konon - konon nak ada perpustakaan mini. Cuma masalahnya aku tak banyak buku ilmiah. Insyaallah, akan cuba kumpul sikit - sikit untuk merealisasikan impian kecil aku. 

Okay bye.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih :')

© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.